Alt
Наименование на администрацията: 
община град Добрич дирекция „АПИТО
Година на кандидатстване: 
2016
Активна
Период на провеждане от: 
17 February 2016
Резюме

Доброто управление е съвкупност от механизми чрез които гражданите могат да упражняват законните си права, да изпълняват задълженията си и да намират посредник за уреждане на споровете си. По инициатива на кмета Йордан Йорданов и в изпълнение на един от основните приоритети в Програмата за управление – открито и динамично управление – бе създадена виртуална приемна през февруари 2016 г.

Пълноценното използване на нови инструменти и механизми за активизиране на гражданското участие в процесите на местното самоуправление повишава прозрачността в дейността на управляващите, създава благоприятни възможности за осъществяване на граждански контрол и за повече действия в партньорство с местната общност.

„Виртуалната приемна“ е елемент от многопластовата политика за предлагане на активен диалог с гражданите на Добрич. От юли 2016 г. и обновеният сайт на общината предлага своеобразна „приемна“ – чрез възможност за онлайн подаване на сигнали за нередности: www.signals.dobrich.bg. В системата са регистрирани 71 сигнала в 18 категории.

Община град Добрич активно и устойчиво работи по въвеждане и трайно функциониране на новаторски инициативи в диалога граждани – местна власт.

За повече информация:https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...

Лице/а за контакт
Галина Миткова, тел: 0897773375 / Валентина Димитрова
началник на отдел „Канцелария и административно обслужване“ / старши експерт „Международно сътрудничество и протокол“
Адрес на институцията: 
Добрич, ул. „България“ 12