Изледвания и публикации CAF

Alt

РЪКОВОДСТВО ЗА ПРОЦЕСА НА ПРИЛАГАНЕ НА МОДЕЛ CAF В БЪЛГАРСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ

ИПА публикува Ръководство за процеса на прилагане на модел CAF в българската администрация.

Това е най-новото издание на ИПА, разработено от Националния ресурсен център по CAF - специално за българските организации с амбиции да прилагат Европейския

Alt

ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА УСТОЙЧИВОСТ НА МОДЕЛА CAF

Въпроси на които следва да се отговори в презентацията:

1. От кои фактори зависи устойчивостта на модела;

2. Какви механизми за по-висока ангажираност и мотивация на членовете на екипа са възможни;

3. Как да регламентираме

Alt

Impact of CAF on Human Resource Management and People

Report on results of the study conducted during the Slovenian Presidency of the CEU.

Objective: Getting insight into the effects of CAF implementation on Human Resource practices of public sector organizations.

Alt

Укрепване на устойчивостта на публичната администрация с модел CAF 2020 при кризата с Covid-19

Направеното проучване на работата на СРЗИ по време на кризата идентифицира:

• Основни области на въздействие на кризата върху организацията

• Основни действия, практики и иновации на СРЗИ за справяне с кризата – с оглед устойчивост.

Alt

Опитът по CAF в Белгия

Пътят към CAF2020:

• Работна група по CAF Талин - 28/9/2017 – Решение да се разработи нова версия

• CAF събитие в София - 29/4/2018 – Събрани входни данни от 160 участници

• Работна група по CAF в София - 20/4/2018 - Консенсус за пътна

Alt

ОСНОВНИ АКЦЕНТИ В ПРИЛАГАНЕТО НА CAF В ДЪРЖАВНАТА АГЕНЦИЯ ЗА БЕЖАНЦИТЕ ПРИ МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОСЪЗНАТА ПОТРЕБНОСТ ОТ УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ И СЛЕДВАНЕ НА ПРАВИЛАТА ДОБРА ВЪНШНА ОЦЕНКА

За периода 2019-2021 г. общо 32 администрации в страната са получили подкрепа от Института по публична администрация в процеса по внедряване на модела CAF.

ДАБ при МС е сред първите избрани 12 администрации за внедряване на модела CAF.

Alt

ОПИТЪТ НА НАЦИД КАТО ПОТРЕБИТЕЛ НА CAF

В презентацията е описан опитът на Националния център за Информация и Документация като потребител на CAF.

Alt

Държавна агенция "Архиви" - пазител на документалната памет

Сформиран екип по самооценка от служители на различни длъжностни нива от централна администрация и териториалните структурни звена, включително ръководителите на двата синдиката в Агенцията.

Създадена споделена папка с доказателствения материал за

Alt

МОДЕЛ НА „ОБЩА РАМКА ЗА ОЦЕНКА“ (CAF) В ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ЖЕЛЕЗОПЪТНА АДМИНИСТРАЦИЯ“

КЛЮЧОВИ ПРЕДПОСТАВКИ ЗА УСПЕШНОТО ВЪВЕЖДАНЕ НА CAF:

1. Воля на висшето ръководство

2. Правилно подбран екип

3. Прецизен функционален анализ

4. Ефективен вътрешен одит

5. Въведена система за управление на качеството

Alt

ИЗВОДИ И ПРЕПОРЪКИ ОТНОСНО КАЧЕСТВЕНОТО ПРИЛАГАНЕ НА МОДЕЛ CAF В В БЪЛГАРСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ - 2

Презентацията представя основни изводи и препоръки при прилагане на модел CAF в организацията, натрупани в практиката.

Alt

ИЗВОДИ И ПРЕПОРЪКИ ОТНОСНО КАЧЕСТВЕНОТО ПРИЛАГАНЕ НА МОДЕЛ CAF В В БЪЛГАРСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ

Процесът и начинът на прилагане на модел CAF в организацията следва да е извършен правилно и качествено – съобразно препоръчаните фази и стъпки в Насоките за прилагането на инструмента.

Alt

Strengthening the Resilience of Public Administrations after the covid-19 pandemic with CAF2020

An overview of the multi-country OECD project funded by the European Commission (DG REFORM) and in collaboration with EIPA and KDZ.  The project is designed to identify and explore lessons learned in resilience during the covid pandemic through:

Alt

ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪНШНА ОБРАТНА ВРЪЗКА - СЪЩНОСТ, ЦЕЛИ И ЗНАЧЕНИЕ НА ВЪНШНАТА ОЦЕНКА ПО CAF

Процедурата за външна обратна връзка на CAF има за цел подкрепа на организацията за ефективното прилагане на CAF и за продължаване на усилията в бъдеще по управление на качеството.

Alt

Внедряване на Eвропейския модел за качество CAF в РЗИ - Монтана

Презентацията представя опитът на екипа на РЗИ-Монтана при внедряването на Европейския модел за качество в публичната администрация - Обща рамка за оценка (Common Assestment Framework - CAF), което стартира през м. ноември 2018 г.

Alt

CAF VISION 2030 IN CROATIA

 Introducing Quality Management System in Croatian Public Administration for increasing the efficiency of public administration by optimizing and standardizing business processes and introducing quality management systems in public administration.

Alt

ПРОУЧВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА, ЕФИКАСНОСТТА И УСТОЙЧИВОСТТА НА МОДЕЛА ЗА КАЧЕСТВО „ОБЩА РАМКА ЗА ОЦЕНКА CAF“ СРЕД АДМИНИСТРАЦИИТЕ, ВНЕДРИЛИ ГО В ПЕРИОДА 2017– 2020

В презентацията са разгледани факторите, които оказват определящо влияние върху прилагането на CAF, с отправяне на препоръки за мерки за подобрение на ефективността, ефикасността и устойчивостта при прилагането на модела.

Alt

CAF as entry-point for reforming the public administration EU priorities curved in CAF

EIPA CAF Resource Centre is in contact with international bodies like European Comission, EU agencies and other and support the CAF network of national correspondentsby assisting them. More details for its role are given in the presentation.

Alt

THE COMMON ASSESSMENT FRAMEWORK CAF 2020. EXPERIENCE OF CAF IN BELGIUM

Experoence of CAF in Belgium. A presentation by Isabelle Verschueren, DG Budget and Policy Evaluation, Belgium presented during the First Annual Meeting of CAF Users in Bulgaria.

Alt

Насоки за въвеждане на CAF (Eng)

Over the years, the CAF has evolved and grown to become the well-known quality model for the public sector that it is today.

This document will serve as a response to the emerging challenges and as a guideline

Alt

Сборник с добри практики по CAF

ИНТЕРАКТИВЕН СБОРНИК С ДОБРИ ПРАКТИКИ ПО CAF

Това е второто издание на Сборника с добри практики, който популяризира резултатите от внедряване на модела CAF администрации по проекти „Въвеждане на Общата рамка за оценка (CAF) в

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 8

 

Представяме Ви брой осми на специализирания електронен бюлетин CAF, в който може да прочетете повече за церемонията по връчване на етикет "Ефективен CAF потребител", която се проведе мес. септември 2021 г., както и актуални

Alt

Обща рамка за оценка CAF 2020

Представяеме ви новата, пета по ред версия на модела CAF2020. Структурата ѝ е базирана на вече доказалия се модел от 2000 г. CAF е първият европейски инструмент за управление на качеството, специално пригоден за публичния сектор и

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 7

 

Представяме Ви брой седми на специализирания електронен бюлетин CAF, в който може да откриете новата версия CAF 2020 на български език както и добрата практика на Министерството на правосъдието. В броя може да се запознаете и с

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 6

Представяме Ви брой шести на специализирания електронен бюлетин CAF, в който ще се запознаете с напредъка по проекта и с новата ни рубрика „Добри български практики“ в прилагането на CAF в българската администрация. Издаването на бюлетина е част от

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 5

Във финалния за 2018 година брой на специализирания бюлетин на CAF, ви предлагаме основните резултати по проекта "Внедряване на общата рамка за оценка (CAF) в администрациите".

 

Alt

Изследване за перспективите за внедряване на CAF

Изследването за перспективите за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF) в България има следните цели:

да направи анализ и обобщение на постигнатите резултати от въвеждането на модела в целевите 48 администрации по проекта на ИПА; да представи
Alt

Сборник с добри практики CAF

Това издание представя и популяризира резултатите от пилотното внедряване на модела CAF в 48 администрации по проект „Въвеждане на Общата рамка за оценка (CAF) в администрациите” на Института по публична администрация, осъществяван с финансовата подкрепа

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 4

Във финалния за 2018 година брой на специализирания бюлетин на CAF, ви предлагаме основните резултати по проекта "Внедряване на общата рамка за оценка (CAF) в администрациите".

 

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 3

В брой 3 на нашия бюлетин може да прочетете за най-голямото събитие на CAF потребителите – 8-та среща, която събра над 160 участници в София. Ще се запознаете с представените на този висок форум български и чужди практики в прилагането на CAF. В бюлетина

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 2

Представяме Ви втори брой на специализирания електронен бюлетин за CAF – Общата рамка за оценка, създадена специално за публичната администрация. Издаването на бюлетина е част от дейностите по проект № BG05SFOP001-2.002-0001 „Въвеждане на Общата рамка за

Alt

CAF в образованието

Представяме ви българския превод на ръководството "Управление на качеството с CAF в образователния сектор" (Quality managment with CAF in the educational sector), осъществено по проект „Въвеждане на Общата рамка за оценка (CAF) в администрациите“,

Alt

CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 1

Институтът по публична администрация (ИПА) Ви представя първи брой на специализирания електронен бюлетин за CAF – Общата рамка за оценка, създадена специално за публичната администрация. Издаването на бюлетина е част от дейностите по проект № BG05SFOP001-2

Alt

Подобряване и управление на публичните организации чрез европейския модел за качество CAF

Целта на това ръководство и насоките в него е да подкрепи работещите в публичните администрации в ежедневната им работа по предоставяне на качествени услуги. Хиляди организации в цяла Европа вече са започнали тяхното „пътуване към съвършенство“ с модела

Alt

Идентифициране, приоритизиране и извършване на подобрения чрез модела CAF

Настоящото изследване обхваща организации в целия публичен сектор и описва с подробности различните добри практики, внедрени в 20 организации от 13 различни страни. Самооценката на организациите от публичния сектор, като се използва огледалото за цялостно

Alt

Системи за управление на качеството в държавната администарция

“Да възприемем и приложим добрите практики и решения в административната дейност” – това е посланието, което Институтът по публична администрация отправя към ръководители и служители в българската администрация с проведените в периода 2014–2015 година

Alt

CAF

Целта на това ръководство и насоките в него е да подкрепи работещите в публичните администрации в ежедневната им работа по предоставяне на качествени услуги. Хиляди организации в цяла Европа вече са започнали тяхното „пътуване към съвършенство“ с модела