Организиране и отчитане на работата от разстояние в условията на извънредно положение и извънредна епидемична обстановка

Alt
Наименование на администрацията: 
Министерство на финансите
Категория на практиката: 
Година на кандидатстване: 
2020
Активна
Период на провеждане от: 
16 Март 2020
Резюме

Практиката е създадена и допълвана по повод на възложени задачи от главния секретар на министерството за създаване на условия за ефективна работа от разстояние и осигуряване на текущ мониторинг за спазване на работното време и задълженията на служителите.

Практиката има за цел да организира и подпомогне отчитането на работата от разстояние в условията на извънредна епидемична обстановка.
Цели – осигурено е подобряване на безопасността и здравословните условия на работа при пандемия от коронавирус; превенция и ограничаване разпространението на заболеваемостта; създадени са
изисквания и начини за отчитане на работното време и свършената работа по подобие на отчитането на работата по проекти.
Ползи – намаляване на отсъствията на служители поради ползване на отпуск, което е единствената алтернативна възможност; намаляване на натоварването на обществения транспорт като превенция на
общественото здраве в условията на пандемия от коронавирус.
За повече информация:https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...

Лице/а за контакт
Цвета Нейкова-Делчева
директор
Любослав Филчев
началник на отдел
Адрес на институцията: 
ул. „Георги С. Раковски“ 102, 1000 Център, София