Премини към основното съдържание
-
A
A
+
A
rss
|
карта на сайта
|
контакти
bg
Български
English
icon
icon
icon
Форма за търсене
×
За нас
Обучения
Анализ на потребностите от обучение 2022 - 2024
Каталог
Условия за участие в курсовете на ИПА
За служебно развитие
За професионало развитие
Възможности за обучения в чужбина
Програми за следдипломна квалификация
Тест за самооценка по английски език
Често задавани въпроси
Форуми
Конкурси за добри практики
Учещи организации
Годишни срещи
Лятна академия за млади лидери
Проекти
Проекти на ИПА
Партньорски организации
CAF
CAF 2020
Ресурсен център
Национални правила за външна обратна връзка
CAF E-Tool
Проект "Въвеждане на CAF в българската администрация" 2019 - 2022
Електронен бюлетин CAF
Видео
Публикации CAF
Публикации
Издания
Видео
Електронен бюлетин
Е-библиотека
Подкаст
Вход система
search
Електронен бюлетин
Подробно
Брой 4/2022 на е-бюлетин
Подробно
Брой 3/2022 на е-бюлетин
Подробно
Брой 2/2022 на е-бюлетин
Подробно
Брой 1/2022 на е-бюлетин
Подробно
Брой 3/2021 на е-бюлетин
Подробно
Брой 2/2021 на е-бюлетин
Подробно
Брой 1/2021 на е-бюлетин
Подробно
Брой 4/2020 на е-бюлетин
Подробно
БРОЙ 3/2020 НА Е-БЮЛЕТИН
Подробно
БРОЙ 2/2020 НА Е-БЮЛЕТИН
Подробно
БРОЙ 1/2020 НА Е-БЮЛЕТИН
Подробно
БРОЙ 4/2019 НА Е-БЮЛЕТИН
Подробно
БРОЙ 3/2019 Е-БЮЛЕТИН
Подробно
Брой 2/2019 на е-бюлетин
Подробно
Брой 1/2019 на е-бюлетин
Подробно
Брой 3/2018 на е-бюлетина
Подробно
Брой 2/2018 на е-бюлетина
Подробно
Брой 1/2018 на е-бюлетина
Подробно
Брой 3/2017 на е-бюлетина: В навечерието на председателството
Подробно
Брой 2/2017 на е-бюлетина: Оценка на въздействието
Подробно
Брой 1/2017 на е-бюлетина: Социална отговорност и публична администрация
Подробно
Брой 4/2016 на е-бюлетина: Приоритети и нови инициативи през 2016 г.
Подробно
Брой 3/2016 на е-бюлетина: Учене на работното място
Подробно
Брой 2/2016 на е-бюлетина: Електронно обучение в държавната администрация
Подробно
Брой 1/2016 на е-бюлетина: Социалните мрежи в държавната администрация
Подробно
Брой 2/2015 на е-бюлетина: Модела CAF
Подробно
Брой 1/2015 на е-бюлетина: Отворени данни