Премини към основното съдържание
-A A +A
  • rss
  • |
  • карта на сайта
  • |
  • контакти
  • bg
    • Български
    • English
ИНСТИТУТ ПО ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ ИНСТИТУТ ПО ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ ИНСТИТУТ ПО ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ

Форма за търсене

×
  • За нас
  • Обучения
      • Анализ на потребностите от обучение 2022 - 2024
      • Каталог
      • Условия за участие в курсовете на ИПА
      • За служебно развитие
      • За професионало развитие
      • Възможности за обучения в чужбина
      • Програми за следдипломна квалификация
      • Тест за самооценка по английски език
      • Често задавани въпроси
  • Форуми
      • Конкурси за добри практики
      • Учещи организации
      • Годишни срещи
      • Лятна академия за млади лидери
  • Проекти
      • Проекти на ИПА
      • Партньорски организации
  • CAF
      • CAF 2020
      • Ресурсен център
      • Национални правила за външна обратна връзка
      • CAF E-Tool
      • Проект "Въвеждане на CAF в българската администрация" 2019 - 2022
      • Електронен бюлетин CAF
      • Видео
      • Публикации CAF
  • Публикации
      • Издания
      • Видео
      • Електронен бюлетин
      • Е-библиотека
      • Подкаст
  • Вход система
  • search

Публикации

  • Начало
  • /
  • Публикации
Всички
Публикации на ИПА
Проучвания
Други
Оценка на въздействието
Английски
Добри практики
Изследвания
Наръчници и методологии
Alt
Подробно
КАКЪВ ТРЯБВА ДА Е ЕФЕКТИВНИЯТ МОДЕЛ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ИНОВАЦИИ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ?
Alt
Подробно
Дигитална Зрялост и Дигитални Умения: Перспективи за Развитие
Alt
Подробно
Задължения на ръководните служители
Alt
Подробно
Киберсигурност
Alt
Подробно
Барометър на ангажираността 2022
Alt
Подробно
Regulatory Policy Scan of Bulgaria
Alt
Подробно
Индекс на административния капацитет на държавната администрация на Република България за 2021
Alt
Подробно
Systematizing information on the institutional framework of central administration in the European Union
Alt
Подробно
СБОРНИК С ДОБРИ ПРАКТИКИ 2021
Alt
Подробно
REPORT ON REGULATORY QUALITY AND INNOVATION
Alt
Подробно
Доклад "Учеща ли е Вашата администрация?"
Alt
Подробно
Резултати от "Генератор на идеи 2021"
Alt
Подробно
Models for Assessing Digital Competences
Alt
Подробно
Implementation of the impact assesment and public consultations at local level in Bulgaria
Alt
Подробно
Систематизиране на информация за институционалната рамка на централната администрация в Европейския съюз
Alt
Подробно
МОДЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ДИГИТАЛНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ
Alt
Подробно
Доклад "Качествено регулиране и иновации: Най-добрите подходи и практики от Европейския съюз и света и регулаторната политика в България" "
Alt
Подробно
Доклади от Годишната среща на специалистите по човешки ресурси 2019
Alt
Подробно
Барометър на ангажираността 2021
Alt
Подробно
Прилагане на оценката на въздействието и обществените консултации на местно ниво в България
Alt
Подробно
Индекс на административния капацитет на държавната администрация на Република България за 2020
Alt
Подробно
ИЗСЛЕДВАНЕ И ПРЕПОРЪКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА ЗА КОНТАКТИ ПО ТЕЛЕФОНА НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИИТЕ
Alt
Подробно
СБОРНИК С ДОБРИ ПРАКТИКИ 2020
Alt
Подробно
Strategic Evaluation Of The Bulgarian Centres of Competence and Centres of Excellence and Recommendations for Their Further Development
Alt
Подробно
Index of professionalism in the state administration of Bulgaria for 2018
Alt
Подробно
Дигитални форми на учене и възможности за прилагането им в държавната администрация
Alt
Подробно
Барометър на ангажираността 2020
Alt
Подробно
Юбилеен сборник - Професионално развитие на служителите в държавната администрация
Alt
Подробно
Common Assessment Framework CAF2020
Alt
Подробно
Ефективни комуникации в публичния мениджмънт
Alt
Подробно
Мениджмънт и управленски технологии
Alt
Подробно
ИНДЕКС НА АДМИНИСТРАТИВНИЯ КАПАЦИТЕТ НА ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЗА 2019 ГОДИНА
Alt
Подробно
Проучване на дигиталната компетентност на служителите от държавната администрация
Alt
Подробно
Сборник с добри практики 2019
Alt
Подробно
Кариера или не?
Alt
Подробно
Национално проучване "Барометър на нагласите"
Alt
Подробно
Правни основания за обработване на лични данни
Alt
Подробно
Обучение и развитие на човешките ресурси
Alt
Подробно
Мениджмънт на човешките ресурси
Alt
Подробно
Системи за възнаграждения
Alt
Подробно
Информационни системи за управление на човешките ресурси
Alt
Подробно
Използване на финансови инструменти от публичните организации
Alt
Подробно
Индекс на административния капацитет в държавната администрация
Alt
Подробно
Изследване на добри практики и възможности за създаване на лаборатория за иновативни публични политики
Alt
Подробно
Практически наръчник и инструментариум за по-добро регулиране
Alt
Подробно
Изследване за създаване на Общ център за административно обслужване в Областна администрация - Ямбол
Alt
Подробно
Киберсигурност и възможности за приложение на иновативни технологии в работата на държавната администрация в България
Alt
Подробно
Сборник Добри практики 2018
Alt
Подробно
Индекс на професионализма в държавната администрация на България
Alt
Подробно
Идентифициране на добри практики в прилагането на алтернативни на регулирането мерки чрез използване на подходи от поведенческата икономика
Alt
Подробно
Описание на работните процеси и предложение за оптимизация на две административни услуги
Alt
Подробно
Институционална идентичност на интернет страниците и страниците в социалните мрежи на държавната администрация в България
Alt
Подробно
Демистифициране на Блокчейн
Alt
Подробно
Сборник Добри практики 2017
Alt
Подробно
Сборник Добри практики 2016
Alt
Подробно
CAF Improvement identification, prioritisation and implementation
Alt
Подробно
A study on the use, the support and the future of the Common Assessment Framework - full version
Alt
Подробно
A study on the use, the support and the future of the Common Assessment Framework Executive Summary
Alt
Подробно
Quality Management with CAF in the Educational Sector
Alt
Подробно
Наръчник Споделени добри практики
Alt
Подробно
Методология за провеждане на проучване по метода ТАЕН КЛИЕНТ
Alt
Подробно
Анализ на добри практики и изготвяне на предложения за въвеждане на гъвкави условия на труд
Alt
Подробно
Алтернативи на формалното обучение в публичната администрация
Alt
Подробно
Координация на централната администрация на изпълнителната власт: функции и организация на администрацията на Министерски съвет
Alt
Подробно
Основни комуникативни умения
Alt
Подробно
ПРИЛАГАНЕ НА ФИНАНСОВ ИНЖЕНЕРИНГ ПРИ ПУБЛИЧНО-ЧАСТНИТЕ ПРОЕКТИ
Alt
Подробно
Комплексно административно обслужване: приложни аспекти
Alt
Подробно
Закон за административните нарушения и наказания
Alt
Подробно
Сборник с добри практики от дейността на администрациите
Alt
Подробно
Методика за предварителна оценка на въздействието на нормативни актове и програми
Alt
Подробно
МЕТОДИКА ЗА ПОСЛЕДВАЩА ОЦЕНКА НА ПРОГРАМИ И НОРМАТИВНИ АКТОВЕ
Alt
Подробно
МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ИНСТИТУЦИОНАЛНОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ
Alt
Подробно
МЕТОДИКА ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ДЪРЖАВНИ ПОМОЩИ
Alt
Подробно
Европейски практики в доброто управление и административната дейност
Alt
Подробно
Ефективност на новата система за заплащане и оценка на изпълнението
Alt
Подробно
Административно обслужване на населението в България
Alt
Подробно
Изследване на тема: Отворени данни и прозрачно управление
Alt
Подробно
Какво представляват "големите данни"?
Alt
Подробно
Изследване за управление на качеството в държавната администрация
Alt
Подробно
Въведение в държавната служба (ЗО-1)
Alt
Подробно
Bulgaria’s EU Funds Absorption: Maximizing the Potential!
Alt
Подробно
Каталог програми за обучение 2023
Alt
Подробно
ОЦЕНКА НА ЕЛЕКТРОННОТО УПРАВЛЕНИЕ В БЪЛГАРИЯ, 2014
Alt
Подробно
Постигане на Европейско предимство
Alt
Подробно
E-GOVERNMENT FOR THE FUTURE WE WANT
Alt
Подробно
Регулаторната реформа в България
Alt
Подробно
Проблеми на развитието на системата за Е-управление в България
Alt
Подробно
ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ЕЛЕКТРОННОТО УПРАВЛЕНИЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
Alt
Подробно
Популяризиране на е-управлението в България
Alt
Подробно
Устойчивост на Е - управлението в България
Alt
Подробно
Индекс и индикатори за оценка на Е - управлението в институциите на България
Alt
Подробно
eGovernment Benchmark Framework 2012-2015
Alt
Подробно
В търсене на високи постижения в мениджмънта на местно ниво
Alt
Подробно
Преглед добро управление
Alt
Подробно
Оценка на изпълнението
Alt
Подробно
Наръчник за разработване на политики
Alt
Подробно
Иновации в публичния сектор
Alt
Подробно
Базисен модел за комплексно административно обслужване
Alt
Подробно
Административно-процесуален кодекс
Alt
Подробно
ПРАКТИЧЕСКА ИНСТРУКЦИЯ ЗА СЪЗДАВАНЕ И ОФОРМЯНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ В ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ

Полезни връзки

    • За нас
    • Новини
    • Контакти
    • Карта на сайта
    • Кариери
    • Профил на купувача
    • Достъп до информация
    • Защита на личните данни
    • Антикорупция

Последни публикации

Alt

ИПА награди

23 Януари 2023

На 20 януари 2023 г. в гр. София се проведе официална ц...

Alt

Публикуван е

19 Януари 2023

Каталогът на ИПА за 2023 г. вече е публикуван на интернет ст...

Контакти

Може да ни намерите в:

  •  гр. София, ул. "Аксаков" 1
  •  02 940 2556
  •  ipa at ipa.government.bg
  •  гр. София, ул. "Будапеща" 17
  •  02 987 4672
     
  •  гр. Банкя, ул. "Шейново" 11
  •  02 997 7135
Alt Alt

Този сайт е създаден в рамките на проект „Работим за хората“ - укрепване капацитета на институциите за посрещане на предизвикателствата на съвременните публични политики, с номер на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-2.004-0004-C01/23.12.2016. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.. www.eufunds.bg