„Подобряване административното обслужване и комуникация за реализиране на Проект „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд -етап I“

Alt
Наименование на администрацията: 
Община Габрово
Година на кандидатстване: 
2022
Активна
Период на провеждане от: 
01 Февруари 2022
Резюме

Практиката е насочена към подобряване на комуникацията с гражданите в случая по конкретен повод – обновяване на жилищния фонд. Изгради се комуникационен екип, с ясно разпределени отговорности и компетентности, и лице за контакт с гражданите. Проведоха се над 200 срещи, състави се контактна листа, която се използва и за друга комуникация със сходни теми – обучения за домоуправители. Привлечена е външна експертиза с НПО, както и със заинтересовани фирми, с които се подготвя информацията, за да се улеснят собствениците. 

Използваният ресурс е минимален, като нашата оценка за ефективност е висока, тъй като се изградиха отношение на доверие и партньорство между гражданите и бизнеса, постигна се до голяма степен заложената цел – подготовка на гражданите за участие в програма/и за обновяване на сградите им или въвеждане на мерки за енергийна ефективност.

 

За повече  информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dp_22_preview_13.3.pdf

Лице/а за контакт
Тодор Попов
Директор дирекция АПИО
Адрес на институцията: 
гр. Габрово, пл. Възраждане 3