За втора поредна година Институтът по публична администрация, съвместно с катедра “Публична администрация” на СУ “Климент Охридски”, организира следдипломна квалификацияна тема "Оценка на въздействието".

 

Срокът за подаване на документи е 31.10.2017 г.

Интервю с д-р Елена Калфова от катедра „Публична администрация“ и с първите завършили програмата през 2017 може да видите тук.

 

За повече информация може да посетите:

прочети повече

ИПА започна набирането на заявки за обучения без такса за участие, като списъкът с обученията  можете да разгледате тук

 

прочети повече
Подобряване и управление на публичните организации чрез европейския модел за качество CAF
Описание

Целта на това ръководство и насоките в него е да подкрепи работещите в публичните администрации в ежедневната им работа по предоставяне на качествени услуги. Хиляди организации в цяла Европа вече са започнали тяхното „пътуване към съвършенство“ с модела CAF и са доказали, че той работи успешно. Нашата покана към Вас е да се присъедините и да станете членове на тази динамична CAF общност.

Български
Детайли



На 23 септември в учебната база на ИПА в Банкя се проведе юбилейна среща за отбелязване на 20 години от създаването на Института.  На събитието бяха поканени дългогодишни лектори и бивши служители на ИПА, които през годините са имали значим принос за неговото развитие и утвърждаване.

прочети повече

Излезе от печат юбилейният сборник на ИПА „Професионално развитие на служителите в държавната администрация 2000 – 2020 г.“ Той се издава по случай отбелязването на 20 години от създаването на Института.

прочети повече
Юбилеен сборник - Професионално развитие на служителите в държавната администрация
Описание
Български
Детайли



В периода септември-декември 2020 г. в Института по публична администрация предстои провеждане на нов курс от Каталога на Института на тема: “Бъдещето на ЕС” (Б-3).

Във връзка с подготовката и провеждането на обученията, ИПА отправя покана за участие в процедура за подбор и договаряне на лектори/лекторски екипи.

За участие в процедурата се допускат лица, които отговарят на следните изисквания:

• висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“;

прочети повече
Alt

В днешния епизод ще Ви запознаем с Асен Антов от Държавна агенция "Електронно управление", с когото разговаряме за единната цифрова платформа Вашата Европа.

Какво налага създаването на подобен портал? Какви са ползите за гражданите? Допълнителната административна тежест ли е това за държавните служители или е път към новата, модерна администрация на 21 век?